Alla inlägg under februari 2014

Av Jasmine Deru - 28 februari 2014 20:21

Nu tar jag tag i det här med bloggen. Börjar de med en frågestund. Så aa in med frågor. Ska skriva ett inlägg som en pperson bad mig skriva och beskriva dom 5 bästa vänner jag har. Så aa . Håöl utkik.

xoxo

Av Jasmine Deru - 22 februari 2014 16:30

Hej hej alla fina.
Just nu är jag i Stockholm.
Firar lite.
Igår vart de segt tåg efter en lång natt.. och det gick väl snabbt eftersom jag somna eller a jag vet inte.
Myste med mina smarties då eftersom mina älsklingar är i Norrköping.
 
Och dagen idag blir väl typ massa gäster osv.
 
Ska snart eller aa egentlligen nu hjälpa dom med " välkomstdrink" oh aa sen blir de väl bara
chilla antar jag. Medans alla andra dricke hahah.
 
Kör även ut en egen sanningar om mig själv ikväll.
 
XOXO :*
 
(Har ingen slutbild till nya bloggen än så de kommer någon gång.)
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej hej! Mitt namn är Jasmine men kallas Yasi, så det vart mitt smeknamn här på bloggen, som många vet så byter jag blogg väldigt ofta för att testa på dom olika designer som är bäst osv.

Jag är 12 år (alltså ung) och jag har bloggat i 7 hela å+r!

I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards