Direktlänk till inlägg 1 mars 2014

om igår

Av Jasmine Deru - 1 mars 2014 13:58

Hej alla glada!
Jag ska ju som jag sa igår göra de en person bett mig om.. och de är att jah ska beskriva dom 5 bästa vänner jag har.
Och då kan jag börja med att säga att jah gör de som mitt hjärta vill.
Och då kan jah börja med Sara Johansson, min bästavän som bor 75 mil bort från mig, men vi har väldigt bra kontakt och hälsar på henne så ofta som jag kan och hon mig. Henne kan jah prata med allt och lite till. Jag är mig själv med henne. Och aa hon vet vad jag tycker om henne. Jah älskar henne min bästavän?
sen har jah då Tanja Avdic, tjejen jag har här i Norrköping nära mig och hon som alltid ställer upp. Henne går jag till så fort jah behöver snacka. Med henne kan jag va trygg, mig själv och aa. Hon ger mig stöd. Och hon gör allt hon kan för att jag ska le och hon lyckas alltid. Jag älskar henne min älskling?
Sen har jah Johanna Sällström. En tjej jag inte känt länge alls men som skriver saker till mig som hjälper mig hur mycket som helst i vardagarna. Jag vet inte asså hur jag ska liksom typ klara mig utan någon av dom här och johanna är en tjej som får mig må bra. Älskar henne min bebis?
sen har jag bara en kvar.. och de är Caroline Sällström (johannas syster) och henne har jag haft kontakt med hur länge som helst. Dock har den börjat blivit seg men den ska tillbaks igen. Jah vänder mig till henne och dom andra 3 så fort jag behöver någon. Henne kan man inte göra annat än att älska.
hon får mig oxå att kämpa. Älskar henne min sessa

ae alla dom vet vad jag tycker om dom. Älskar er gosisar.


xoxo.

 
 
Johanna

Johanna

1 mars 2014 14:28

Åh bebis sötaste du älskar dig ❤️😘

http://Www.nattstad.se/johannaaslife

Jasmine Deru

1 mars 2014 14:41

Du är de min fina, älskar dig mer?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Deru - 19 mars 2014 02:44

Om några få dagar kommer ni få nya länken till bloggen. Alltså kommrr de inte uppdateras här. Inläggen kommrr upp flera timmar sent här via mobil så ja. ;) sov gott puss ...

Av Jasmine Deru - 12 mars 2014 01:47

Hejhej. Klantigaste jag alltså. Skulle till skolan men somnade om när mamma gått. Dock har jag svullet öga. Varför? Ja de kan ni kika mig om. Hahah nej men förmodligen för att jag kanske har ögoninflammation... sen tänker jag här på min blogg...

Av Jasmine Deru - 11 mars 2014 20:01

Hejhej. Ett inlägg om dagen kommer senare och de ända jag tänker skriva nu är att som sagt är de så att jag börjar läsa lite om mobbning så mer om de kommer. Har 3 sätt ni kan nå/fråga mig på nu. Kik: yasiiibloggare Mail: yasiiibloggare@hotmail.c...

Av Jasmine Deru - 11 mars 2014 00:06


Av Jasmine Deru - 10 mars 2014 08:17


Jacka från stadium, vet inte vad den kosta men. Gul mys tröja från Cubus. Vit långärmad tröja från h&m. Svarta jeans från Gina och skor från typ skopunkten och väskan är från acces eller något xoxo ...

Presentation

Hej hej! Mitt namn är Jasmine men kallas Yasi, så det vart mitt smeknamn här på bloggen, som många vet så byter jag blogg väldigt ofta för att testa på dom olika designer som är bäst osv.

Jag är 12 år (alltså ung) och jag har bloggat i 7 hela å+r!

I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards