Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Jasmine Deru - 2 mars 2014 22:31

Hej alla ni. Jag hade en bild på instagram där man kunde gilla så beskriver jag er med 3 ord så aa lets do it.
@baritebadaso~min, världensfinaste, snäll
@vasviija~ gullig, snäll, rolig
@juliiajakobsson~ älskling, bästavän, finstesnällasteunderbarastedu
@jenny_bergman~ saknad, fin, syster
@aangelinaaj~ asfin, saknad, assnäll(modell)
@sandrazetterman~kännerintedig, fin, jättegullig
@adrianaa000~ saknad, fin, sötaste
@cissi1243~ söt, gullig, snäll
@tildaaamoberg~ asfin, assnäll, saknad
@juuliia01 ~ älsklingsgos, saknad, MIN
@ebba_blom ~ bebis, snäll, fin
@nicole_fernandez_v ~ söt, gullig, snäll
@ooliwerr ~ kännerintedig, gullig, aevetefanvemduense
@taanjaaavdic ~ mittallt, minälsklingutandigärjahingetingiloveu, världensfinasteunderbarastebästastorasyster
@bilal10_ ~ ehmvettknapptvemdue, smart, rolig
@izzabbellee02~ saknad, gulligaste, älskadesys
@andyy15_ ~ klasskamrat, rolig, snäll
@sandraakorkis~ gulligbrud, rolig, fettfinröst
@mattsonmelanie~ fettsöt, fin, jättegullig
@adiiinaa~ jättefin, kännerintedig, jättegullig


aa typ så.


Xoxo

Av Jasmine Deru - 2 mars 2014 01:51

?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej hej! Mitt namn är Jasmine men kallas Yasi, så det vart mitt smeknamn här på bloggen, som många vet så byter jag blogg väldigt ofta för att testa på dom olika designer som är bäst osv.

Jag är 12 år (alltså ung) och jag har bloggat i 7 hela å+r!

I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards