Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Jasmine Deru - 12 mars 2014 01:47

Hejhej.

Klantigaste jag alltså. Skulle till skolan men somnade om när mamma gått. Dock har jag svullet öga. Varför? Ja de kan ni kika mig om. Hahah nej men förmodligen för att jag kanske har ögoninflammation...

sen tänker jag här på min blogg , tacka 4 tjejer som verkligen alltid ställer upp för mig.
Tanja Avdic, insta: @taanjaaavdic
Caroline Sällström, insta: @caarroos
Johanna Sällström, insta: @johaannaaas
Sara Johansson, insta: @sara001222

Dom ställer alltid upp för mig. Och vi stöttar varandra genom allt. Dock bor 3 av dom 75 mil härifrån.

Btw. har ju frågestund nu här på bloggen. Men de beror på hur många frågor jag får. Än så länge har jah typ fått 5st. Ska ha minst 15/20 st om den ska bli av. Så bomba med frågor spelar ingen roll vad de handlar om. Och här kan man ju även va anonym. Right? Så aa ställ massa frågor och få svar på dom den 15/3. På Lördag tror jag de blir.


och sen de där angående mobbning. De är jätte svårt att få tag i ny information. Eftersom jag skrev ut de mesta "största" på bloggen redan.


Och sen en fråga. Ska jag byta bloggställe? Isåfall vart. INTE nattstad.

frågor och tips kan ni ställa här i kommentarsfältet eller på kik: yasiiibloggare eller på mail: yasiiibloggare@hotmail.com

Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej hej! Mitt namn är Jasmine men kallas Yasi, så det vart mitt smeknamn här på bloggen, som många vet så byter jag blogg väldigt ofta för att testa på dom olika designer som är bäst osv.

Jag är 12 år (alltså ung) och jag har bloggat i 7 hela å+r!

I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards